مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تأکید کرد؛

ضرورت ارتقای سطح کیفی رسانه‌های مازندران 

«آهنگر» بر ضرورت ارتقای سطح کیفی رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: در این زمینه، نقش آموزش بسیار اثربخش است و باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۴۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ - 24January 2024

ضرورت ارتقای سطح کیفی رسانه‌های مازندران به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در نشست با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات مازندران اظهار داشت: بخشی از فعالیت‌های رسانه‌ای استان به اهتمام جدی و دغدغه مندانه اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات مازندران ارتباط مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه آرزوی موفقیت برای اعضای جدید داریم، ادامه داد: رسانه از نظر کمی و کیفی در توسعه استان مؤثر است و ما هم در معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد مازندران تمام قد پشت خانه مطبوعات مازندران ایستاده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه با کمک یکدیگر برای توسعه استان گام برداریم، گفت: دوران عصر اطلاعات هستیم و باید برای توسعه رسانه‌ای استان مازندران برنامه ریزی داشته باشیم و گام‌های بعدی خود را پیش بینی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تدوین سند جامع رسانه‌ای استان مازندران با جدیت پیگیری شود، بیان داشت: از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این موضوع استفاده شود و همواره باید مطالبه گری داشته باشیم.

آهنگر اذعان داشت: تولید محتوا و جریان شناسی مهم است و رسانه‌ها به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی بر ضرورت استعدادیابی و حمایت از آموزش رسانه‌ای تأکید کرد و افزود: تقویت ارتباط دستگاه‌ها با اصحاب رسانه باید افزایش یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: برخی دستگاه‌ها اهمیت و ظرفیت رسانه‌ها را نمی‌شناسند و این به علت عدم سواد رسانه‌ای مدیران دستگاه‌ها است.

وی اظهار داشت: فقدان بانک اطلاعاتی خبرنگاران در مازندران احساس می‌شود و باید این موضوع هم مورد تدوین قرار گیرد و خبرنگاران واقعی که فعالیت خبری می‌کنند از افرادی که تنها فعال خبری هستند و فعالیت رسانه‌ای ندارد مشخص شوند.

آهنگر در پایان گفت: ارتقا سطح کیفی رسانه‌ها حتماً مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه، نقش آموزش بسیار اثربخش است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار